Isnin, 3 Oktober 2011

bacalah!


Eerm,kebosanan melanda pada diriku lagi,
pada malam yang disertai hujan diluar tingkap kecil ini,
GADIS BERSHAWL PELIK
nak share kepada semua...


PERNAH TAK KORANG JATUH CINTA?

jawab dengan jujur taw!!!!


Baiklah,kita semua tahu bahawa setiap manusia akan merasai cinta itu dalam hidup mereka,
tapi yang kita tidak tahu..
BILA?
SIAPA?
DIMANA?

itu lah persoalan yang biasa diajukan...

GADIS BERSHAWL PELIK nak kongsi satu lirik utk korang pasal CINTA.....





Ada tiada rasa dalam jiwa,
rindu akan memanggilmu,
kerana setiap jiwa yang bersumpah,


wangi bunga dunia tanpa nestapa,
segala dirasa hanyalah dia,
hati kan memuja kepada nya....
ketika cinta memanggil,
gementar tubuhku,
ketika cinta memanggil,
hangatnya nafas ku,
ketika cinta memanggil,
berterusan rinduku,
ketika cinta memanggil.....
rindu,rindu,rindu kamu...
memanggil,memanggil nama mu...
seperti terbang dilangit mu,
tenggelam dilautan cintamu,

saat aku kehilangan dirimu,
hatiku seperti terhiris,
sakit,pedih....
pada mulanya aku ingat aku bisa hadapi ini,
tapi semua hanya bicara yang tiada nilainya,
aku seperti berlayar dilautan tanpa hala tuju,
adakah ini cerita hidupku,
tanpa teman,tanpa cinta.....
puas aku menanti kehadiran kau,
mengetuk kembali cinta kau dihatiku ini,
kau tidak seperti insan yang aku kenali,
aku selalu bilang bahawa cinta kita akan selama lamanya,
tapi hanya kita merancang tapi semua telah tertulis....
bahawa kita akan terpisah dengan tidak sedar.....
mungkin cinta kita hanya disini,





GADIS BERSHAWL PELIK rase topik pada hari ini bukan perkara yang digelar "JIWANG"...tapi jika kite fikir balik...semua ni memang ada dalam diri kita...kadang-kadang kita yang ego mengatakan kita tidak tidak pernah merasai cinta....cinta yang yang dimaksudkan ini bukan cinta kepada "KEKASIH"sahaja....tapi cinta merangkumi pelbagai erti yang tersendiri....tapi jika anda ingin tahu soal cinta......tanya lah hati anda.....tanya lah iman anda...... siapakah orang yang anda cintai...dan yang akan anda letakkan di atas dan seterusnya paling bawah....


 
 
TAMMAT~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KELUARGA BESAR..