Isnin, 3 Oktober 2011

luahan HATI


hallooppp!!!!!

pada 1.10.2011


apabila kau pergi dari hidup ini,
aku merasakan terlalu sunyi,
terlalu berat ingin aku melepaskanmu,
ku kenal dikau
disaat aku tidak kenali apa-apa lagi,
aku mencari,
aku menanti,
yang mungkin tidak akan pasti aku dapati lagi.....


APAKAH PERASAAN JIKA ANDA KEHILANGAN ORANG TERCINTA?


owh,letihnya GADIS BERSHAWL PELIK hari nie....
tapi xpe penat2 pun still HAPPY la..
xcaya?

jom tgk...



walaupun di luaran kelihatan gembira,ceria...
tapi di dalam hati....



kenapa ini berlaku?aku merasakan sedih disaat aku teringat seseorang.....MAK NGAH!!!
masih teringat ku apa yang ustazah bicarakan......

USTAZAH : Alhamdullilah ,syukur kita kehadrat ILAHI...dapat kita bersama2 berkumpul dan untuk membacakan
YASSIN utk disedekahkan kepada ALLAHYARHAMMAH fatimah binti ali...


betapa sedih hati ini...
tapi kita harus terima semua ini...


setiap yang hidup akan merasai mati.....

 
 
TAMMAT~
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KELUARGA BESAR..